неделя, 17 септември 2023 г.

Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин

На 17 септември православната църква почита паметта на Светите мъченици София, Вяра, Надежда и Любов.

Имен ден празнуват София, Вяра, Вера, Надежда, Надя, Любов, Любен и Любчо.

Празникът отдава почит на добродетелите, които крепят християните - вярата, надеждата, любовта и мъдростта

Моите вяра, любов и надежда  намерих с раждането на дъщерите ми. И така до днешен аз празнувам този празник, защото живея, работя каквото ми е по сърце, обичана съм и обичам.

В сърцето ми има място за любов към децата, приятелите, мъжа до мен и това ме прави щастлива.

Затова днес честитя празника на всички именици, на хората, които са родени на тази дата, на приятелите, които ме даряват с много обич, на децата, внуците, зетьовете – които са по-сладки и от мед, колегите, с които си сътрудничим. 

Нека всички са живи, здрави и късметът да върви ръка за ръка с тях.

Троян експрес

Книгата




Няма коментари:

Публикуване на коментар