четвъртък, 1 май 2014 г.

О.З. генерал Михо Михов: България има нужда от стабилност и сигурност


Военен летец-изтребител. Командващ на Военновъздушните сили и Началник на Генералния щаб на Българската армия (1992-2002). Посланик на България в Република Македония (2002-2009). Съветник на президента Георги Първанов по въпросите на военната сигурност. Носител на орден “Стара планина” - първа степен с мечове. Владее английски и руски езици. В Европейския парламент ще защитава интересите на страната в областта на националната сигурност и отбранителната политика на съюза.

ЗА КАКВО ЩЕ РАБОТЯ В ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ

България има нужда от стабилност и сигурност. Като представител на България в Европейския парламент ще защитавам националните интереси в областта на сигурността на страната ни. Става дума за горещи теми като въпроса за сирийските бежанци, за ситуацията в Украйна и други. България е разположена на ключова геостратегическа позиция и опитът ми катo Началник на Генералния щаб на Българската армия ми дават възможността стратегически и в перспектива да работя в своята сфера изцяло в полза на страната ни. Опитът ми като посланик ми помага да постигам целите със средствата на дипломацията. Уверен съм, че силните ни позиции в направление сигурност и отбрана в Европейския парламент ще допринесат до отстояването на националните ни интереси. Да съхраним българското!

Няма коментари:

Публикуване на коментар